Evidența Persoanelor - listă documente interes public
- Cadru legal
- Eliberarea cărţii de identitate provizorie cetăţenilor români cu domiciliul in străinătate, care locuiesc temporar în România
- Eliberarea cărţii de identitate la dobândirea cetăţeniei române
- Eliberarea actului de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani
- Eliberarea primului act de identitate după împlinirea vârstei de 18 ani
- Eliberarea actului de identitate la expirarea termenului de valabilitate, modificarea datelor de stare civilă, anularea documentului, schimbarea sexului sau a fizionomiei
- Eliberarea actului de identitate ca urmare a preschimbării buletinelor de identitate
- Eliberarea actului de identitate la pierderea, furtul, distrugerea sau deteriorarea actului de identitate deţinut anterior
- Eliberarea actului de identitate la schimbarea domiciliului
- Eliberarea actului de identitate la schimbarea denumirii străzii sau a renumerotării imobilelor
- Eliberarea actului de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
- Înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei
- Eliberarea cărţii de identitate provizorii când persoana fizică nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
- Dovada adresei de domiciliu
- Contravaloarea actelor de identitate
Pentru Serviciile Publice Comunitare Locale de Evidență a Persoanelor de pe raza Municipiului București, taxele pentru actele de identitate se achită după cum urmează:
SECTOR 1 - Direcția de Impozite și Taxe Locale Sector 1;
SECTOR 2 - Oficiile Poștale;
SECTOR 3 - Birourile de Evidență a Persoanelor;
SECTOR 4 - Oficiile Poștale Sector 4 și ghișeele Direcției de Impozite și Taxe Locale Sector 4;
SECTOR 5 - Oficiul C.E.C., oficiile DITL Sector 5 și prin SMS apelând numărul scurt 7530;
SECTOR 6 - Birourile de Evidență a Persoanelor.