Skip to content Skip to footer

 

Lista documentelor de interes public comunicate din oficiu de către DGEP-MB

 

 

 

LISTA documentelor de interes public emise si/sau gestionate de către Direcţia Generala de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Bucuresti

 

  • Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Direcţiei Generale de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Bucuresti, denumita in continuare DGEP-MB;
  • Structura organizatorică, atribuţiile direcţiei şi programul de audienţe al persoanelor din conducerea DGEP-MB ;
  • Numele şi prenumele persoanelor din conducerea DGEP-MB și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor;
  • Coordonatele de contact ale DGEP-MB şi ale serviciilor publice locale de evidenţă a persoanelor aflate în coordonare, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
  • Evaluarea anuală a activităţilor desfăşurate de DGEP-MB;
  • Plan de măsuri şi acţiuni;
  • Registrul riscurilor;
  • Sursele financiare, bugetul de venituri şi cheltuieli al DGEP-MB şi bilanţul contabil;
  • Datele şi documente necesare desfăşurării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
  • Codul de conduit etică și profesională a personalului DGEP-MB;
  • Manual de prevenirea și combaterea faptelor de corupție și promovarea standardelor de etică și integritate;
  • Declaraţii de avere şi Declaraţii de interese;
  • Raportul de evaluare a implementării Legii 544/2001;
  • Informaţii utile în domeniul evidenţei persoanelor (acte de identitate, furnizarii date cu caracter personal, formulare / cereri);
  • Informaţii utile în domeniul stării civile (schimbarea numelui pe cale administrativă, rectificarea actelor de stare civilă, transcrierea actelor de stare civilă ale cetăţenilor români, întocmite în străinătate, etc.).