Lista documentelor de interes public comunicate din oficiu de către DGEP-MB
- Legislatie
- Programe și Strategii
- Rapoarte și Studii
- Buget
- Cont de executie și Situația plăților
- Situații financiare
- Plan de achiziții / investiții
- Centralizatorul contractelor de achiziții
- Formulare tip / modele cereri folosite de instituție în relația cu cetățenii
- Formular de contact on-line
- Program funcționare DGEP-MB
- Program audiențe
- Informații interes public privind evidența persoanelor
- Informații interes public privind starea civilă
- Datele de contact privind serviciile publice comunitare locale de evidenta a persoanelor de pe raza municipiului Bucuresti (sector 1-6)
LISTA documentelor de interes public emise si/sau gestionate de către Direcţia Generala de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Bucuresti
- Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Direcţiei Generale de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Bucuresti, denumita in continuare DGEP-MB;
- Structura organizatorică, atribuţiile direcţiei şi programul de audienţe al persoanelor din conducerea DGEP-MB ;
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea DGEP-MB și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor;
- Coordonatele de contact ale DGEP-MB şi ale serviciilor publice locale de evidenţă a persoanelor aflate în coordonare, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
- Evaluarea anuală a activităţilor desfăşurate de DGEP-MB;
- Plan de măsuri şi acţiuni;
- Registrul riscurilor;
- Sursele financiare, bugetul de venituri şi cheltuieli al DGEP-MB şi bilanţul contabil;
- Datele şi documente necesare desfăşurării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
- Codul de conduit etică și profesională a personalului DGEP-MB;
- Manual de prevenirea și combaterea faptelor de corupție și promovarea standardelor de etică și integritate;
- Declaraţii de avere şi Declaraţii de interese;
- Raportul de evaluare a implementării Legii 544/2001;
- Informaţii utile în domeniul evidenţei persoanelor (acte de identitate, furnizarii date cu caracter personal, formulare / cereri);
- Informaţii utile în domeniul stării civile (schimbarea numelui pe cale administrativă, rectificarea actelor de stare civilă, transcrierea actelor de stare civilă ale cetăţenilor români, întocmite în străinătate, etc.).